4 Temmuz 2013 Perşembe

ÇEKİLİŞİMİZ BİTTİ

RANDOM İLE ÇEKİLİŞİ YAPTIM TALİHLİMİZ BİLGE HOBİ
bilge hobi mutfaknotlarim@hotmail.com adresine adres bilgilerini bana gönderirsen sevinirim

birde yedek seçtim
yedekte 37. kişi kirpik kız



    Sibelinmutfağı
·              Hanife
·            Üsvet
·            Bahar
·            Elif kuşakcılar
·            Mutfağabuyrun
·            Feyza altunay
·            Emine öztürk
·            Şenay bls
·            Bilge hobi
·            Demet ömer
·            Aslıhan
·            Sonsuz
·            Sineminbaharı
·            Eviminhuzuru
·            Çaçaron bilgeece
·            Saliha temiz
·            Zeynep78
·            Kübra
·            Pervin
·            Fevzi
·            İbalci32
·            Erdoğan3107
·            Şehriban
·            Yelizpekşen
·            Makbule yılmaz
·            Perihan i
·            Asiye demiral
·            Meleklerimle
·            Acemi gelin
·            Suskun1genç
·            Ceylis
·            Kumral28
·            7tepe
·            Azize
·            İstanbulahu
·            Kirpik kız
·            Suzan7814
·            Özlem
·            Şenay gazoz
·            Lilishindünyası
·            İrem aydın
·            Nanemaydonozsofrası
·            Rengarenk daphne
·            Sihirlimavi


1 yorum:

  1. teşekkürler ben kazanmışım adresimi faceden mesajla yolladım.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler